lördag 19 mars 2011

THUGIT

Bild 2011-03-19 kl. 19.47 #8
Här sitter jag och är lite ghetto en lördagkväll. Vad säger ni, ska jag byta stil? Herregud. Ska snart ställa mig och diska (åh, vad ni behövde veta det liksom...) och sedan blir det finmiddag här hemma, det vill säga KÖTT! I går var jag på bio och såg The King's Speech. Helt okej, men jag fattar inte hur den kunde vinna en Oscar för bästa film?! Enligt mig ett helt vanligt kostymdrama. Black Swan var såklart hundra gånger bättre. Har ni sett den? Vad tyckte ni? Själv har jag sett den två gånger på bio och nu också köpt soundtracket. It hit me hard kan man väl säga... Vi hörs snart!

2 kommentarer:

  1. Jag har sett The King´s Speech och jag tycker det var en bra film. Jag är också lite frågande till allt översvällande beröm och Oscarsnomineringar den fått. Okej. Det ÄR en bra film, inget snack ("haha") om saken, men så himla otroligt unik är inte filmen. Den är bra, men...

    SvaraRadera
  2. Har precis sett Black Swan på bio. Hm... ja, vad ska man säga... Knepig film att få något grepp om. Kände lite allmänt obehag under hela filmen. Samma känsla som i The Beach (med Leo DiCaprio). Må-dåligt-film. Det är inte en film som jag direkt kan säga om jag tyckte den var bra eller dålig. Måste tänka lite mer. Jag kan dock säga att jag tyckte Natalie Portman imponerade som skådespelare.

    SvaraRadera