söndag 6 mars 2011

SWEETHEART

Bild 2011-03-06 kl. 17.44
Hello där! Har precis lackat min naglar i min nya absoluta favoritfärg, Sweet Heart från OPI. Jag, som egentligen föredrar röda eller mörka naglar, har fått dille på ljusa nyanser. Kanske någon form av vårlängtan. Denna färg är i alla fall mjölkigt rosa och himla fin. I går var jag på bio och såg Black Swan. Har längtat så länge efter att se den och, vad ska jag säga? Wow. Jävligt intensiv och gripande. Jag var spänd i hela kroppen och fick gråtimpulser flera gånger. För att inte tala om att den var vacker. Jag har tänkt på den hela dagen. Dessutom var själva formen spännande, redigeringen genialisk. Se den! Nu, ett par jobbsaker. Nästa vecka ska jag skriva, intervjua en av Sveriges mest aktuella artister och lyxa med ansiktsbehandling...

Kul att ni är några stycken som tävlar om Natuvive-kitet nedan. Men jag undrar - det är två stycken som har tävlat med namnet Amelia. Är ni samma person eller två olika? Kan vara bra att veta när jag ska lotta vinnaren...

1 kommentar:

  1. Oj, det är samma person ;) Glömde skriva det.

    Kram

    SvaraRadera