lördag 30 maj 2009

CELEBRATIONLASTNIGHT

I går firade jag examen med middag och drinkar, bland annat. Middagen intogs på Aqua, som var helt okej men inte riktigt så bra som jag hade trott med tanke på att restaurangen ändå är med i White Guide... Nej, då är Hemma mycket bättre.
Förrätten var klart godast! Carpaccio på oxfilé med pesto, rostade pinjenötter och parmesan.
Efter maten blev det sommardrinkar på uteserveringen. När bilden ovan togs tror jag att klockan var över 22, och bilden är tagen utan blixt. Vilka fina ljusa kvällar vi har framför oss. Så mysigt!
Tack alla ni som grattade och bidrog till min dag!

Ute skiner solen och det är marknadshelg i Jönköping. Alltid trevligt, men väldigt mycket folk och väldigt mycket rea (som gör alla till hyenor, minns ni?). Efter en lång sovmorgon blir det nu brunch ute och sedan storhandling. I kväll Robinson-final. Hur spännande?

3 kommentarer:

  1. oj, ni har då verkligen ljust på kvällarna. här är det nog åxå lika ljust, fast det är 123 mil norrut:p
    Hoppas du njuter nu:)

    / Viktor

    SvaraRadera
  2. Ursäkta, men vad heter drinken? Ser oerhört god ut.

    SvaraRadera
  3. ViktorN: Jag vet, blev själv förvånad när jag kollade igenom bilderna...

    Anonym: Det är en Strawberry Daiquiri. Himla god, prova! 4.or är godare en 6.or dock - ett tips.

    SvaraRadera