torsdag 7 maj 2009

THURSDAY

I dag har jag haft en riktigt bra, men otroligt fullspäckad dag. Oppositionerna började i dag och det gick bra, hoppas ingen tyckte jag var för hård. Men man måste vara ärlig! Och det är verkligen inget personligt mot mina klasskamrater om jag har synpunkter på deras arbeten. Dock drog sista oppositionen över tiden, och jag fick riktigt bråttom till ett möte på redaktionen, fick tvinga taxin att speeda dit och hann precis men hade ingen tid att förbereda mig. Så sen kväll kom jag hem utmattad men så jäkla glad över att jag har världens roligaste jobb! Kvällen har tillbringats på balkongen med soulmate, mycket skratt och dumheter. Och sedan fick Debatt avsluta allt. Nu thé, och sedan sova. I morgon - ännu en fulltecknad dag med skola och några hemlisar...

2 kommentarer:

  1. Hur gick det för dig? Alltså med oppositionen mot dig?

    SvaraRadera
  2. Marcus: Den är på onsdag. Håll tummarna!

    SvaraRadera