måndag 18 maj 2009

SOMETIMESIJUSTHATEMONDAYS

Visst har måndagar alltid en tendens att gå åt helvete? Dagen började bra, jag vaknade utsövd och hann i lugn och ro äta frukost och dricka thé. Sedan följde en intressant föreläsning om EU med samhällsläraren Turbo och som vanligt blev det väldigt mycket diskussion. När jag efter lunch fick tillbaka mitt specialarbete med endast en pyttekomplettering (jag ska skriva till ett kort resonemang i min dokumentation) kändes det som en riktigt bra dag. Sedan gick allt åt helvete. Jag kan inte ens peka på vad, men jag känner mig missförstådd och otillräcklig. Vilket jag verkligen hatar att känna. Så när jag för 20 minuter sedan stod och lagade middag kände jag mig lite som som en frustrerad Bree. Inte för att det har något med mitt privata liv att göra, men jag kunde inte låta bli att känna mig som en desperate housewife när jag stod och aggressivt knådade köttfärslimpan... Måste sett rätt roligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar