torsdag 28 maj 2009

LASTNIGHTWHENTHINGSWENTWILD

Härlig, skvallrig kväll i går med klassen. Mycket minnen och framtid. Natten började med tequila, man kan säga att det blev några repriser och satte nivån ganska bra...
Vi hängde på Velvet Lounge, deras cosmos är riktigt bra! Topp tre i stan, skulle jag säga!
A och S var glada att snart vara färdiga journalister. A har varit min kompanjon på tidningsgrenen bland alla grabbar. Känns konstigt att dessa människor inte ska vara en del av ens vardag längre...
Hem kom jag till slut, och i en bit. Tack vare Buddha tror jag, som alltid får följa med på äventyr och bringa mig tur.

2 kommentarer:

  1. "Känns konstigt att dessa människor inte ska vara en del av ens vardag längre..."

    Slarva inte bort dina kontakter på kursen. Kontakter är ovärderliga. Man behöver inte vara jättekompisar och hålla ihop jämt men förr eller senare så kommer det att vara viktigt att du och någon i din kurs har gått i samma klass och ni vet vilka ni är.

    SvaraRadera
  2. marcus: Självklart, jag menar mer att jag inte kommer träffa eller prata med dem varje dag längre. Det kommer aldrig gå att glömma detta fullständigt vrickade och excentriska gäng...

    SvaraRadera