söndag 17 maj 2009

ENDOFEUROVISION

Jaha. Min instinkt svek mig i går kan man säga. Jag trodde verkligen inte att Norge skulle vinna, visst topp fem men inte ta hem hela skiten. Så jag blev väldigt sur, och det kändes som ett svek mot min annars så fantastiska känsla om vad som går hem i Europa. Bu. Jag var faktiskt helt säker på att Armenien skulle ta hem det, vilket för mig hade varit lite kul då jag hade kammat hem 14 000, men men whatever. Tyckte framförallt att det var en torr, tråkig omröstning då det blev klart så tidigt. Ingen nagelbitare här inte, jag började till och med bläddra i en tidning vilket är skandal! Hoppas på mer spänning nästa år. I dag är det sjuksöndag här hemma, ska försöka planera lite händelser som sker framöver för att pigga upp oss. Typ som min examen och sommarfesten. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar