måndag 18 maj 2009

MEWANTGARDEN

I dag hittade jag nya numret av Elle mat & vin i brevlådan, som är min absoluta favorit i kategorin mat och kök. Men fyra gånger per år känns lite snålt, hallå jag vill ju ha den varje månad! Anledningen till att jag gillar den så mycket är för att det är en bra blandning av mat, reportage och design. Och nästan viktigast - den känns urlyxig! När jag ser härliga bilder som den ovan vill jag bara bo i hus och ha en magisk trädgård (som självklart ska designas av min vän, blivande landskapsarkitekt) där jag kan ha middagar och fester för alla jag gillar. Åh, vad fint det skulle vara! Ett av mina mål i livet (som jag tack och lov delar med min man) är faktiskt att bo i ett hus som byggs efter våra önskemål. Fatta det, att hitta den perfekta tomten och sedan jobba fram drömhuset med en arkitekt... ah, jag blir pirrig bara av att tänka på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar