onsdag 3 november 2010

STELLSANDSMUSCH

DSC_0093
DSC_0094
n514055161_433779_4038
En av de absolut bästa sakerna med att frilansa är att jag får hänga mycket med mina småttingar Stella och Sushi. Och jag märker hur de älskar att ha mer sällskap och längre promenader, Stella brukar ligga i mitt knä och sova när jag skriver eller på mina fötter, för all del. Jag kan inte fatta att de båda är fyra år fyllda nu, det skiljer bara åtta veckor på dem. Tyvärr (eller tack och lov, jag vet inte) beter de sig fortfarande som som fjantande ungar. Stella är så jäkla bortskämd att folk tror att hon är en valp fortfarande... Och Sushi, ja, hon brukar roa sig med att kuta mellan sovrummet och vardagsrummet så där 587 gånger - precis som när vi fick henne. Skillnaden är att det låter mer nu för tiden. Mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar