torsdag 7 juni 2012

Glasögon på!

Deadlinestress och tre telefonintervjuer är det som gäller i dag, så glasögon på! Jag har faktiskt vant mig vid mina linser nu, efter ett halvår, och upplever den där känslan av att de inte ens känns. Skönt! Men det kan väl fortfarande vara bra att ge ögonen en paus då och då tänker jag? Dessutom blir ögonen extremt torra av att stirra in i en dator, så de dagar jag mest gör det försöker jag köra på bågarna istället. Bild 2012-06-07 kl. 12.58 #3
I kväll blir det gymmet! Hoppas jag kan återkomma med en rapport om ett rekord eller två... Snart kommer Philip äntligen tillbaka från sin semester och då är det dags att skruva upp tempot. Jag vill minska min fettprocent till runt 17 och vill göra det NU! Bara två procent, men två jäkligt stöddiga och svåra procent ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar