fredag 1 juni 2012

Mint and glitter

Äh, jag trotsar regnet och kör sommarkänsla här hemma. Mintgröna naglar (denna färg faktiskt från Viva la Diva i nummer 138, hittad i mina gömmor och med största säkerhet från någon goodiebag) och ett rosagult mobilskal som passande nog heter Summer Glow. Som jag dessutom hade glömt att jag hade beställt, faran med att nätshoppa från USA när paketet tar över en månad att komma fram. Oops! Minty Untitled
Med tanke på regnet blir det gympass och hemmakväll. Ni har en bra fredag va?


Om ni är i min ålder kanske ni kommer ihåg hur man som 14, 15-åring hade dödat för ett sådant där mobilskal som alla kändisar hade. Men de var svindyra så jag pysslade ihop mitt egna med kristaller och lim. Tyvärr hade jag inte råd med så många stenar så det blev väldigt glest... I dag vet jag tonåringar som har hela uppsättningar med mobilskal. Times change...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar