tisdag 19 juni 2012

Intensiv semesterspurt

Två veckor kvar till semestern, nu spurtar vi! Jag har egentligen inga planer på att pausa mitt träningsschema under semestern men ibland är det skönt att skruva upp tempot under en kort period. Så, det som gäller nu är träning varje dag fram till den 2 juli. Kanske visar sig detta vara en dålig idé eftersom jag har mycket jobb att bli klar med på samma tid men whatever. Det ska gå! Kickade i gång denna period med ett tungt benpass. Nytt rekord i benpressen, 175 kilo. 200 ska gå i år! Untitled Untitled Untitled Untitled
I morgon och på torsdag är det Philip som styr min träning och jag hoppas han har någon form av tuff utmaning för mig....

Jag ska svara på resten av frågorna från frågestunden denna vecka... Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar