söndag 17 juni 2012

Helgen söderut

Hej där! Är i skrivande stund på väg hem till Stockholm igen efter en späckad helg i Jönköping. Mycket som skulle firas och det blev både en och två tårtbitar. Men nu är det fullt fokus framåt, två veckor kvar till semestern och jag tänkte köra en liten mini-deff. Inget superallvarligt eller särskilt annorlunda från min vanliga kost men det blir 14 dagar enbart ren mat, lägre kolhydratsintag och ingen alkohol. Midsommar tänker ni nu men nä. Vatten, protein och grönsaker duger utmärkt för mig. Eftersom jag inte är i någon viktnedgångsfas just nu har jag inget emot en liten bit tårta när det ska firas födelsedag eller liknande men ni som försöker tappa vikt/kroppsfett rekommenderar jag håller er på banan! Som jag har skrivit innan fuskade jag inte en enda gång på 10 månader och resultaten blev därefter.
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled  Untitled Stockholm, jag kommer nu! Jönnet var amazing as always! Och @patrickmattsson hårfix klarade sig i fyra dagar, bäst! Untitled Untitled
Mitt i allt firande hann vi med ett pass på Sportlife, det värsta axelpasset någonsin gissar jag! Aj, aj, aj. Jag kämpar verkligen med mina axlar just nu, ett par väldefinerade sådana är det snyggaste som finns... Hur går det för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar