fredag 29 juni 2012

Utlottning: Risprotein (STÄNGD!)

Jag har förstått att många av er är nyfikna på risprotein som jag har skrivit om tidigare HÄR och HÄR. Tyvärr kan det vara lite krångligt att få tag på (och dyrt!). Nu har tjejerna från Tone it up (LÄNK!) börjat kränga risprotein på portionspåsar (bra när man reser!) och för ett tag sedan beställde jag 40 påsar. Eftersom leveransen dröjde skickade de med 20 extra gratisportioner och nu tänkte jag dela med mig av the love.

De första fem av er som mejlar er postadress till daniellesblogg@gmail.com kommer få fyra påsar i ett brev på posten! Inte helt fel, om jag får säga det själv...
IMG_2681
Perfect Fit risprotein är raw och veganvänlig, sötad med äkta vanilj och stevia. Inga konstiga sötningsmedel eller tillsatser. 1 portion innehåller 70 kalorier, 15 gram protein och 3 gram kolhydrater.

Detta inlägg är inte sponsrat, jag skriver aldrig mot betalning eller för att få produkter gratis men det är lika bra att förtydliga det...

1 kommentar:

  1. spännande!
    du får gärna säga hur det smakar och hur mycket frakten/tull blev!

    SvaraRadera