fredag 29 juni 2012

Nu tar jag helg!

Puh, äntligen är den här jobbveckan över! Många roliga möten och bra texter har jag skrivit men jag har jobbat alldeles för mycket också. I natt sov jag tre timmar och det är först nu jag är klar med dagen. Tjena. Men! Jag har tränat på som bara den i veckan och det är nog det som har räddat mig. Dagens pass med Philip var sinnessjukt bra! Jag kände mig så stark och full av energi trots utarbetad själ och med sömnbrist i kroppen.
Sov tre timmar i natt, ska nu väcka kroppen från dvala med lite styrketräning Men tjena vilket GO det var i kroppen i dag. Man vill träna när man är pigg, man måste träna när man är trött. Bästa medicinen, alltid! Untitled Untitled
Jag har kommit på följande. Man vill träna när man är pigg och glad, man måste träna när man är stressad och trött. För att bli pigg och glad. Med andra ord - det finns inga dåliga träningsdagar. Nu ska jag käka lyxig hemmamiddag med min man. Vi hörs i morgon!

Det finns två ett kuvert med proteinpulver kvar! Mejla din adress till daniellesblogg@gmail.com så skickar jag! Först till kvarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar