onsdag 13 juni 2012

Snabb update

Hej där! Lite snabbt bara. Sorry för min usla uppdatering denna vecka. Jag har insett att semestern bara kryper sig närmre och närmre och eftersom jag är frilans måste jag jobba i den innan och se till att alla deadlines för de veckorna är klara i förväg. Stress! Bild 2012-06-13 kl. 14.30
Sprang på Philip på gymmet i går (jag och min kille körde ben, axlar triceps, biceps) och i morgon kör vi vårt första pass efter hans hemkomst från drömresan i USA. Längtar!

En rolig grej på gymmet i går, mot slutet av passet viskade min kille "kan vi inte köra dina plankor när vi är klara?". Jag brukar nämligen köra en plankcirkel tabatastyle med vanliga plankor och sidoplankor. Förra veckan tvingade jag honom att göra det och jag tyckte att det var hysteriskt roligt att han blev hooked. Med tanke på att han annars alltid tjatar om att övningar med egen kroppsvikt inte är något att ha. HA! Där fick han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar