fredag 29 juni 2012

Reafynd!

Jag försöker att inte shoppa för mycket på årets rea eftersom jag ska åka på en resa om några månader som jag vet kommer innebära en hel del just sådan aktivitet. Men jag kunde faktiskt inte låta bli att klicka hem denna lilla sak från Rebecca Minkoff som jag faktiskt spanade på till fullpris för ett tag sedan. Nu fick jag den för halva priset - score! IMG_2674 IMG_2675
Mina bästa reatips: Köp bara sådant du skulle vilja ha till fullpris och satsa på kvalitet när det är billigare. Budgetshopping är budgetshopping året runt!

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen dina lådor där i bakgrunden! Är på jakt efter nåt liknande till mitt smink och vet att du skrev om lite olika varianter för ett tag sedan. Kollade bakåt i arkivet men lyckades inte klura ut vad du köpte till slut? Tips mottages gärna :0) tack för en bra blogg!

    SvaraRadera