torsdag 21 juni 2012

En svettig timme senare...

PT-pass två dagar i rad och sedan är man knäckt. Slut. Done. Vet ärligt talat inte hur det ska gå med min planerade löprunda i morgon med tanke på att jag har svårt nog för att gå i trappor. Eh... Dag 2 #tränavarjedaginnansemestern Mjam
I dag blev det en jäkla massa magövningar, bänkpress och marklyft. Plus en hel del pulshöjande aktiviteter. Vad sägs om hopprep (ett sådant där jobbigt rep med vikter) 100 hopp följt av 50 situps tre varv? Eller boxning? Tjena. Slängde i mig en skål med bär, turkisk yoghurt och jordnötssmör när jag kom hem. Bild 2012-06-21 kl. 18.19
Nu får ni ha en trevlig midsommarhelg. Eftersom jag inte har några vänner (skoja!) och dessutom inte kan det här med midsommartraditioner tänkte jag fokusera på att jobba, vila och träna. Helt rätt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar