söndag 10 juni 2012

Helgen hittills

Klockan är mitt i natten (eller tidig morgon om ni hellre vill) och här har jag precis dragit i gång ett cupcake-bak. Så typiskt mig. I morgon ska jag nämligen ha brunch för kanske de bästa tjejerna jag haft turen att träffa. Den här helgen alltså... Episk.
Frisörhäng igen! Trött men lycklig Untitled Untitled Jag och mina 14 centimeters klackar säger godnatt! Bästa slappa lördagen i bästa koftan från Soft Goat Muffinsbak klockan 02? Självklart! The life of a procrastinator Untitled
I går var vi ute och dansade. Jag, E och C (som är och hälsar på) på Olssons Skor. Jag i ett alldeles par särskilt höga skor, 14 centimeter för att vara exakt. Shots och ett svettigt dansgolv är... Det var en fantastisk kväll!

Ni ser en liten sneak peak på mitt nya hår ovan. Jag är så nöjd! Men mer om det en annan gång... Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar