tisdag 19 mars 2013

Gymmet det senaste

Jag har mycket att göra just nu men jag prioriterar INTE bort min träning för det. Jag tycker faktiskt att det är ännu viktigare att pallra sig till gymmet när livet är extra stressigt. Man får en skön paus och kroppen får lite vila från att sitta på en stol framför datorn. Fredagkväll = Ensam på gymmet
I fredags körde jag ett flåsigt pass med mycket svingar, intervaller, plankor och airsquats. Var typ ensam på gymmet. Skönt ibland! Glad, röd, nöjd tjej✌#crossfit #workout #getstronger
I går var jag hos PT-Nils och körde styrkelyft och chins. Är nere på de två tunnaste gummibanden nu men jag måste verkligen skaffa mig lite självförtroende när det kommer till den övningen. Jag ger upp alldeles för lätt... Svårt att komma i gång? Lösningen är: Planera och lägg lika mycket energi och fokus träningen som du gör på jobbet. Hur ser er kommande träningsvecka ut?✌
Söndag var vilodag så jag passade på att planera veckans träning. Som ni ser tränar jag inte två timmar om dagen även om vissa verkar tro det. Rörlighet, foam roller och yoga ser jag som återhämtning och en investering för att bli rörligare samt minska skaderisk... Planering är så viktigt för att du ska nå dina mål. Ta din kropp på allvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar