onsdag 13 mars 2013

Några saker

Jag får ofta frågan om jag använder någon form av PWO eller aminosyror. Min pre-workout uppladdning stavas kaffe, haha. Paleo lämnar inte mycket utrymme för annat... Älskar mitt kaffe!
PWO på Paleo? Kaffe! Haha...
I går var en bra dag! Bytte träningskläderna (nåja, halva dagen i alla fall) mot kavaj och var på ett bra möte. Kände mig superfokuserad och är lite stolt över mig själv i dag!
Mötestisdag! Träningskläderna får ryka och ge plats åt kavajen☺
Efter mötet gick jag till Delta för att träna Ellen. Träffade på Emelie som jag känner genom Instagram. Hon tränar just nu med Philip och målet är att gå ner 16 kilo på 20 veckor. Heja heja! Jag tycker det är så kul att träffa blogg- och Instagramvänner på stan och gymmet. Följ Emelies resa på Instagram HÄR!
Grym dag! Bra möte, mycket jobb och träffade @memschi på gymmet! Älskar att träffa på mina IG-vänner! Goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar