fredag 1 mars 2013

Nytt i träningsgarderoben

Ett snabbt tips till er som letar nya träningskläder är att leta på amazon.co.uk. Träningskläder är så sjukt overpriced i Sverige så jag har helt slutat handla det här hemma. Det blir när jag är utomlands eller så beställer jag hem från nätet. 700 spänn för ett bättre träningslinne liksom? Nej tack. Beställer du från företag inom EU tillkommer ingen tull heller. I går fick jag hem två fynd, träningslinnen från Reebok. Kände att jag behövde lite färg. Dessutom kostade de bara 120 kronor styck! Kostar minst det tredubbla i Sverige skulle jag tro...upload

3 kommentarer:

  1. Jag vill bara tacka för din fina, inspirerande blogg!

    Du är så duktig på att skriva varierande och genomtänkta inlägg. Har läst din blogg från och till i två år ca, när jag behöver lite extra pepp.

    Sluta aldrig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men TACK! Vad snällt :)
      Hoppas du får en fin helg!

      Radera
  2. Hej, varifrån för sida handlar du träningskläder? Tips :)
    Eva

    SvaraRadera