måndag 4 mars 2013

Lunchyoga och energisallad

Jag är inget stort fan av att träna i vardagsrummet. Jag känner mig inte alls lika peppad som jag gör på gymmet. Men yoga och stretch funkar bra på hemmaplan tycker jag, dessutom är det så lätt att bara rulla ut mattan om man får en stund över. Fast inget slår en riktig yogaklass förstås... Had yoga for lunch So relaxing for the mind! I really need to go to my yoga studio more often...
Körde ett litet lunchpass här hemma och avslutade med en promenad ute i solen. Lunchsallad! Färsk spenat, ångad sötpotatis/broccoli, avokado, cashew och pesto
Väl hemma smällde jag i mig den här tallriken med energi! Färsk spenat, ångad broccoli/sötpotatis, cashewnötter, pesto och avokado. SÅ gott! Och smidigt, vilket vi ju gillar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar