fredag 1 mars 2013

Hej från sängen

Oh no! Fredag med en kul träningsdejt planerad och så vaknar jag med halsont och svag feber. Snyft. Men nu verkar febern ha gått ner och halsen känns redan bättre så jag håller tummarna för att det här är en av mina vanliga tvådagars-förkylningar. Mitt immunförsvar är rätt bra nu för tiden och så länge jag vilar och lyssnar på kroppen brukar jag inte vara sjuk mer än ett par dagar per år. Tillbringar denna fredag med att jobba från sängen...
Vaknade med halsont Jobbar från sängen i dag
För att få mig själv på lite bättre humör slängde jag ihop en skål med goda saker. Kiwi, björnbär, passionsfrukt och lite kokosmjölk kryddad med äkta vanilj. Så gott!
En close up på min förkylningströst. Kiwi, björnbär och passionsfrukt med lite kokosgrädde och äkta vaniljpulver. Stay away from Ben and Jerry!!☺
Medan jag ändå bara kurerar tänkte jag att det kunde vara dags att svara på några frågor som jag har fått den senaste tiden... Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar