tisdag 19 mars 2013

Rabarber till frukost

I helgen åt jag yoghurt efter det HÄR receptet men bytte ut bären mot fryst rabarber. Längtade ju inte mer till sommaren då eller så... Rhubarb yoghurt for breakfast. Makes me long for summer even more☀ #paleo #eatclean #foodie
Alltså rostade kokosskivor måste vara det BÄSTA som finns. Skojar inte. Dejtar Daglivs lite ba  #paleo #foodie #stockingup
Var även på Daglivs och plockade på mig godheter för ett par dagar sedan. Kokosmjölk, frysta bär, avokado och ekokaffe. Vad mer kan en tjej behöva? Var överlycklig att jag hittade frysta bär från Polarica på påse, prisvärt och eko! Jippi!

3 kommentarer:

  1. Åh vad gott. Jag har frysta rabarber från mammas trädgård i min frys så imorgon prövar jag nog det där!

    SvaraRadera
  2. Låter gott! Köpte eko-hallon från Polarica på Daglivs i helgen. De var från Chile/Kroatien. Känns ju sådär tycker jag. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med. Känns inte helt rätt. Har du hittat något märke med svenska hallon? Det har inte jag än tyvärr... Just när det gäller bär försöker jag verkligen köpa eko i alla fall, så sjukt mycket gifter i vanliga och eftersom bär har så skört skal som man äter blir de som är icke-eko värst giftbomberna :(

      Radera