söndag 15 april 2012

Dagens skörd...

... Ser ni här! Jag hann med en hel del på den dryga timmen jag var i shoppingtagen. En hel hög grejer från Lush (bland annat den hypade krämen Sympathy for the Skin... Hm), några hårprodukter (min första produkt från Kérastase, skeptisk men nyfiken), stärkande nagellack och nya vitaminer. IMG_2350
Och mest spännande kanske... IMG_2355
Mitt första riktigt röda läppstift! Jag ska nämligen på en 20-tals fest om fest om några veckor och det kräver två röda läppar. Så jag fick superbra hjälp på PUB (psst... gå till Mac i PUB-huset, skippa Åhléns. Trust me.) och fick med mig en läppenna i färgen Cherry och ett läppstift i färgen Ruby Woo. Nu ska jag bara öva lite på att faktiskt få till det också. Vill ni tjuvkika på klänningen jag ska bära? IMG_2351
Svart och pärlbroderad med snygg rygg. Egentligen mer 30-tal om man ska vara petig. Nu ska jag bara hitta några bra lösögonfransar och kanske en fejkpäls...

1 kommentar:

  1. Jag ÄLSKAR kerastase. Hoppas du gillart! :D

    Ska glo igenom alla dina recept nu för att planera resten av matveckan ;)

    SvaraRadera