söndag 8 april 2012

Tillbaka i Stockholm

Tjena... Påsken kom och gick snabbt som attan! Jag är tillbaka i Stockholm och ska njuta av min sista lediga påskdag på hemmaplan. I vanlig ordning var det trevligt som tusan att hänga i Jönköping ett par dagar men känslan av köra in på St Eriksplan, se ungarna sparka boll i Vasaparken och dricka en kaffe från ett av mina favoritställen slår ändå det mesta.
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Greek (with bacon)
Det här har jag hunnit med...

... En portion Jönköpinsk kebab. I sallad denna gång.
... Snabb vända på nya konserthuset Spira. Fint.
... En timmes styrka på Sportlife. Jag förstår varför alla föredrar det här stället. Stort, ljust och bra utrustning. Även om inget slår ett litet källargym i mina ögon.
... En glass och ungefär tusen kilo socker. Blä. Det klarar man sig bra utan.
... Drinkar på Smålänska Kolonin och Studion med min man. Fnissigt som vanligt.
... Grekisk sallad (med tillvald bacon) på Bageriet. Nya vattenhålet för typ hela stan tror jag.
... Och så det viktigaste - jag har firat min lillebror som fyllde tre år. Den lyckan!

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar