tisdag 3 april 2012

Träning sedan vin

Okej, först en snabb rapport från dagens PT-pass. Det hela började med knäböj med fri stång. 8 repetitioner med 40 kilo. No biggie. 8 repetitioner med 60 kilo. Helt lugnt. 8 repetitioner med rekordvikten 70 kilo. Och sedan - nytt rekord med 8 repetitioner på 72,5 kilo. Score! Känns rätt grymt att mina ben och min rumpa kan bära mer än min egen kroppsvikt. Kände mig rätt duktig då men inte senare då resterande 50 minuter av timmen ägnades åt ENBART mage och bål. Aj aj. Tabata-upplägg på hela träningen med utfall, plankan, sidoplankor, rumplyft, crunches på boll, vridningar med boll och mer... Kände mig inte så kaxig efter det.
Untitled Untitled
Kvällen ägnades däremot åt betydligt mindre smärtsamma upptåg. Två glas vin med två bästisar på en av alla barer på Rörstrandsgatan. Och nu så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar