söndag 1 april 2012

Raw Food - sammanfattning

Sorry, jag försvann där lite mitt i veckan. Raw food-veckan är över och jag är glad över att gå tillbaka till min vanliga mat. Jag kände ganska snabbt att en rå vegankost är något jag skulle ha mycket svårt att leva med. Faktum är att jag inte har några problem med att äta raw då och då, till och med varje dag om det gäller någon enstaka måltid. Men 100 procent? Nja, det är inget som lockar mig faktiskt. Träningen gick dock över förväntan denna vecka då jag väntade mig att orka med ungefär noll. Tvärtom gick det faktiskt bra att styrketräna på raw food även om jag misstänker att muskeltillväxten kanske fick sig en paus.
Untitled
Denna goda bar från Raw Revolution glufsade jag i mig mot slutet av veckan. Finns bland annat på Daglivs för er som bor i Stockholm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar