tisdag 17 april 2012

Premiär för spraytan!

Såhär brun har ni (eller någon jag känner) aldrig sett mig tidigare. Holy moly! Jag är i vanliga fall en mycket blek tjej som, visst, får lite färg på sommaren men fortfarande är blekast i stan - ungefär. Och har egentligen inget intresse för att exponera mig för sol (nej till rynkor, pigmentsfläckar och eh... Hudcancer?), så i dag testade jag en spraytan. Tjejen som sprayade sade att bronzern kommer försvinna när jag duschar i morgon så riktigt så här brunt blir det alltså inte... Jag har aldrig velat duscha så gärna i hela mitt liv! Jag är så nyfiken på hur det ser ut utan all överskottsfärg. Men nej, inget vatten, smink, krämer eller träning förrän i morgon. Bild 2012-04-17 kl. 18.55 #2
Jag ser lite smutsig ut just nu på grund av den där bronzern men jag tror faktiskt att slutresultatet kommer bli snyggt! Någon spraytansexpert där ute som har några tips för hur man håller färgen jämn och fin?

2 kommentarer:

  1. Önskar att jag såg ut så när jag var osminkad...

    SvaraRadera
  2. Holy moly! Har haft lite svårt för att föreställa mig dig solbränd, det var jättefint!! Vilken surfer girl du blev, komplett med Billabonglinne, lockar och solbränna, grr!!

    SvaraRadera