torsdag 19 april 2012

Torsdagpump

Tjena, dagarna flyger fram alltså. Hur har ni det? Hur går det med träningen? Själv kände jag mig så trött hela dagen, funderade på om jag höll på att bli sjuk men när Philip fick ett avbok bestämde jag mig för att pallra mig till gymmet ändå. Jag klarade hela timmen i bra tempo så det kanske inte var något annat än en mitt i veckan-utmattning. Jag hade redan helvetisk träningsvärk i benen så de där 120 utfallen och 80 knäböjen kanske inte var så roliga men annars var det ett gött helkroppspass som avslutades med rodd. Alltså, jag gillar verkligen inte löpband och roddmaskiner särskilt mycket...

Just nu fokuserar jag på att träna mycket axlar (favorit!), triceps (favorit!) och biceps (sådär kul). Ett par väldefinerade armar kan vara det snyggaste som finns och som det ser ut nu är jag väldigt nöjd med både benen och rumpan. Därför försöker jag klämma in så mycket överkroppsträning som möjligt även om såklart nederdelen behöver underhållas också.
#workout Pump
Härligt med en pump-bild va? Sådär ser mina armar alltså inte ut pre-workout...

4 kommentarer:

  1. härligt med lite armfokus!

    supersnygga armar Danielle! :)

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara berätta för dig vilken inspiration du är för mig! Du har jobbat dig till en fantastisk kropp och sedan kommer man på att du har gått ner rätt mycket i vikt också. Det peppar mig verkligen att fortsätta kämpa med att forma kroppen. Jag längtar att en dag bli lika stark och positiv som du är så att jag kan inspirera andra. Tack för en bra blogg! Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ifs att dina armar redan ser väldigt bra ut, keep up the good work!

    SvaraRadera