tisdag 10 april 2012

Triceps from hell

Ni vet när en muskel typ lägger av för att den är så trött? Ungefär så var det i dag med mina stackars triceps. Philip verkar har gett sig fan på att jag ska kunna mata ut dips så i dag ägnades halva timmen åt tricepsövningar. Brutalt. Själv tänkte jag lösa problemet med att bara droppa några kilon. Lättare kropp = lättare att göra dips. Skojar! Återhämtningslunchen fick bli en extra stor omelett (tre ägg - woho!) med feta och kronärtskocka.
Ajaj Untitled
För att riktigt se till att varenda gnutta av energi som eventuellt finns i kroppen har jag nu bestämt mig för att avsluta varje gympass med två kilometer på löpbandet. En kortis har man väl alltid tid med, allt som tar mindre än 10 minuter hinner man med hur lite tid man än har...

What doesn't kill us makes us hotter... Eller hur var det?

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!

    vill säga att din blogg är helt underbar! alltid roligt och läsa den så fortsätt blogga. :) kram!

    SvaraRadera
  2. Angelica: Tack snälla du! Vad kul att du gillar bloggen! Kram

    SvaraRadera