måndag 9 april 2012

Tillbaka till livet

Sista lediga påskdagen har jag ägnat åt Stockholm IceGloben. Så jäkla bra åkare och program, tre timmar flög förbi fort. Nu har jag landat hemma igen efter en sväng på Ica. Den här påsken har varit helt katastrofal kostmässigt, så mycket godis och snabba kolisar har jag inte ätit på länge! Men det är helt okej, eftersom jag lever så bra annars. Inte för att man måste frossa bara för att det är semester men den här gången orkade jag varken med planering eller förberedelser (som ändå krävs när man är ute på vägarna) så det fick bli som det blev.

I dag har jag skippat sockret helt och mår så mycket bättre. De närmsta veckorna ska jag både springa mitt första lopp (5k men ändå...) och dessutom ställa mig framför en kamera i mer seriösa sammanhang så nu är det verkligen slut med slarv. Jag vill må och prestera mitt bästa! I morgon kickar jag i gång med ett PT-pass. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter mitt källargym och min elaka (nä...) tränare...

2 kommentarer:

  1. Hej, jag undrar bara vad som har hänt med Stella? Hon har inte varit med i bloggen på evigheter eller har jag missat nått...

    SvaraRadera
  2. Anonym: Tyvärr (för oss alltså, Stella mår toppen) var hon tvungen att flytta till en annan fin familj då min sambos pälsdjursallergi bara eskalerade och blev värre och värre...

    SvaraRadera