söndag 1 april 2012

Snön och så...

Trots att våren vände och blev till blask har vi haft en mysig helg. Vad ska man göra liksom? Jag har hängt med min man och bara skrattat och kramats. För det är det vi gillar att göra mest av allt. Just det, vi spanade in nya Mood-gallerian också. Fint och fullt med folk. Framförallt var det gott på Vigårda där vi fick grillat och en god smulpaj. Jag gillar verkligen att fler och fler ställen erbjuder prisvärd (det här kostade 100 spänn per person - hallå?) och BRA mat. Jag är så trött på att betala för många slantar för äcklig kafémat.
Untitled Untitled Untitled Aspirinmask. Funkar?
Förutom mat lade jag lite lön på nya Converse, en låg modell. Sist jag ägde ett par var jag 14 år och smutsade ner dem så fort jag kom hem. De skulle ju vara skitiga liksom. Man ville ju inte lysa på skolgården med ett par NYA Converse, nej nej. Nu? Jag provar aspirinmasken efter mycket om och men. Det lovar babylen hy fri från kvisslor och finnar. Eftersom jag har fått besök av två stressprickar tänkte jag att det var dags att prova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar