måndag 16 april 2012

MAC: Big Bounce Shadow

En produkt som har fått så mycket skit tänkte jag nu hylla, Big Bounce Shadow från MAC. De här krämiga skuggorna verkar vara så oförtjänt hatade bland sminkjunkies att jag bara måste ge dem lite kärlek. Visst, de finns i en hel del omöjliga färger som mörkgrönt och svart men jag lyckades välja ut två nyanser som faktiskt bara funkar. Jag använder dem utan primer och på mig sitter de super, som berget och utan att smula ihop sig. Att bara dra på sig någon av de här två färgerna är det snabbaste och lättaste sättet för mig att fixa ögonen utan en massa strul.
IMG_2309 IMG_2311
Nu vet jag inte ens om de går att köpa längre (kanske på Kicks?) men om ni lyckas hitta en sådan här - prova den! Finns det någon annan därute som gillar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar