torsdag 28 februari 2013

Dagens

Började morgonen med frukost och mejlen i vanlig ordning sedan körde jag en kvart med min Foam Roller. Ett av de bästa köpen någonsin vill jag påstå... Jag känner verkligen att det påskyndar återhämtningen efter träning och lossar spänningar. Dessutom får man ett grymt bålstyrkepass på köpet. Vill ni läsa ett inlägg om vilka övningar jag brukar köra? 

Min Foam Roller köpte jag HÄR och den är medelhård skulle jag säga. Just nu rullar jag mycket ben och vader. Mina vader är nämligen lite tjuriga på mig efter fyra intervallpass på sex dagar. Kanske borde jag inte kört på så hårt när jag har skippat löpbandet i månader...
You see me rollin'... Mina vader är sura på mig efter alla intervaller Lite rullning löser dock det mesta, bästa köpet på länge!☺
Efter lunch tränade jag Ellen på Delta i en timme. Där träffade jag såklart på super-PT Philip. Men alltså, att stå bredvid honom just nu får mig inte alls att känna mig vinterblek och trött?!
Jo men @philiplailani får ju en att känna sig... Blek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar