torsdag 13 juni 2013

Babydoll från YSL

Tips till fellow beauty junkies som, liksom mig, älskar YSLs Volume Effet Faux Cils - prova den nya versionen som stavas Babydoll! Den klassika YSL mascaran var faktiskt mitt första dyra sminkköp när jag var runt 17 år och den har troget hängt med sedan dess. Varianten som kom efter det, Shocking, var aldrig någon favorit hos mig (alldeles för klumpig och gav spindelfransar vilket jag personligen hatar) men denna nya är precis vad jag har längtat efter! Lika intensivt svart som originalet men något tunnare borste (i gummi) och mindre kladdig. Den ger helt enkelt lite naturligare fransar men ändå rejält med längd och volym (alltså inte tråk-naturligt). En av de bästa mascarorna jag har provat på länge!Jag hittade den! YSLs nya Babydoll, tack Kastrup☺
Tyvärr finns den ännu inte i Sverige (frågade på NK som brukar vara snabba, men slutet av sommaren var deras besked. Snark), jag haffade min på flygplasten Kastrup som i övrigt är typ den bästa flygplatsen jag har varit på ever. Ska du resa i sommar - håll utkik! Läs mer om den HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar