söndag 23 juni 2013

Sol(bränna) och biffkänsla

Hej där! Hoppas ni har haft (eller har) en härlig midsommarhelg! Här i Stockholm har det varit solig sommar, jag har bränt mina axlar (fy, lite ångest faktiskt) trots att jag brukar vara supernoga med solskydd och vi har mest hängt ute hela helgen. Dagen då alla promenerar med jordgubbar☺☀
Blå himmel och mycket jordgubbar. Sommar, nu börjar det!
Midsommardag på SATs Odenplan. Känner mig rätt biffig i dag
Midsommardagen till ära tog jag och killen oss till SATs Odenplan. Det blev i vanlig ordning ett helkroppspass med fokus på axlar, baksida lår, rumpa och lats. Kände mig faktiskt rätt biffig i dag, en känsla jag önskar att jag hade lite oftare. Sedan sist vi hördes har jag dessutom avklarat min först carb-up. Om du inte fattar alls vad jag snackar om, läs HÄR! Mer om det nästa vecka. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar