torsdag 13 juni 2013

Dag 3: Omställningsbesvär

Dag 3. Alltid min värsta när jag drar ner rejält på carbsen. Känner mig trött, darrig och väntar bara på den sprängande huvudvärken. Kom igen nu ketoner, öka i antal och frigör mig från detta! Så, hur står man ut? Jo, man minns att det går över rätt fort (redan i morgon kommer jag må mycket bättre) och satsar på att äta mycket mat för att slippa hunger. Dessutom hinkar jag gärna kaffe och te för att liksom ha något att sysselsätta mig med...Dag 3. Alltid värst för mig. Mina knep för att klara omställningsbesvär är massor av kaffe, te, mat och en stor dos vilja. Vad är era?
Vilka är era bästa knep för att mota omställningsbesvär?

Annars då? Jo, jag har en rätt fridfull jobbeftermiddag. Mycket att rodda med men jag njuter av att slippa prata med någon (haha!) och dessutom smattrar regnet utanför. Med öppen balkongdörr för att få frisk luft och det sköna ljudet från regnet mår jag rätt bra trots omständigheterna!

4 kommentarer:

  1. Usch, låter som du har det jobbigt! Hang in there! :)

    SvaraRadera
  2. var har du köpt den där snygga koppen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På en flygplats... Finns på alla Starbucks!

      Radera