söndag 30 juni 2013

The Weekend Report

Okej, kör den obligatoriska helgrapporten...! A night of firsts: Put on a green dress, drank red wine and home in bed before 1 am. New times☺
I fredags drog jag på min en grön klänning, drack två glas rödvin (första gången det händer!) och var hemma i säng före 01. Det är nya tider nu tydligen...!
upload
Till vinet åt jag en god libanesisk tallrik med grillad kyckling och grönsaker. Bra sällskap av J och N.
Happy sunny Saturday!✨☀
I lördags var det tema rosa tydligen. Rosa klänning, rosa morgonsmoothie, rosa naglar. Var ju tvungen att ta en bild.
Dagens pass! Fråga till er som vet - vad ska jag göra åt mina stackars små händer när jag kör saker som hantelrodd/utfall med hantlar/sidoböj/RDL etc. Är på vikter nu som glider ur mina händer sista repsen. För svaga underarmar? Mer vila mellan seten? Hjä
I dag har bland annat gjort det här på gymmet. Gött pass men jag har nyligen börjat stöta på ett problem. Hantlarna är för tunga för mina händer! 25 kilo hantelrodd känns hyfsat lätt för ryggen men INTE för händerna som liksom inte orkar hålla vikten mer än fyra, fem reps. Hjälp?! Tips någon?! Känns lite överdrivet med remmar, det måste finnas något annat sätt. Antagligen är jag för svag i grepp och underarmar... Nöta, nöta.

2 kommentarer:

  1. Hej! vart är den fina klänningen ifrån? mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhléns. Den är på rea nu för 199 spänn - finns i rosa med!

      Radera