tisdag 11 juni 2013

My diet starts today!

Så fort jag kom hem från Arlanda i går stack jag till gymmet. Det var rätt sent på eftermiddagen men jag kände verkligen att jag behövde röra på mig lite efter alla timmar på flygplan. Körde ett ganska enkelt pass med chins, utfall, marklyft, pressar. Och en massa rörlighet och stretch, vilket behövdes! Back home, straight to the gym! Very excited to start a new diet plan tomorrow! My trainer has but together a plan to make me a fat burning machine, haha!
I dag börjar jag med en ny kostplan som min PT har satt ihop till mig. Tanken är att jag ska ha maximal fettförbränning samtidigt som jag inte tappar muskelmassa. Minskad fettmassa är målet. Jag hoppas verkligen att detta ska kännas bra och vettigt för mig! Den senaste tiden har jag mest lunkat på med det jag gillar och det är absolut inget fel med det. Man kan inte vara en mänsklig försökskanin 24/7. Men nu är jag sugen på ett projekt och mål att sträva mot! Jag berättar mer om detta senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar