fredag 14 juni 2013

Slut som artist...

Fredagkväll. Slut som artist. Det blev en skön hemmakväll i pyjamas och med god middag. Det godaste maten lagar man oftast själv, just för att man kan äta precis det man är sugen på. Humöret är lite bättre i dag, tror de värsta omställningsbesvären har lagt sig. Samtidigt hade jag lätt kunnat plocka med mig 15 chokladkakor hem från Ica i dag. Eller en burk smörgåsgurka (oklart varför) som jag plötsligt blev sugen på. Håll tummarna för i morgon! upload
Jag svettas ju faktiskt ALLTID som en idiot när jag tränar men i dag var något av ett skämt... Och bilden gör det hela inte i närheten rättvisa...
Komiskt att sommarplaggen börjar reas ut redan...☔⚡
Gick förbi Åhléns på väg hem från gymmet och möttes av sommarrea i sällskap av höstens nya plagg. Orkar inte ens titta på koftor och stövletter. Jag har ju bara varit barbent fem dagar i år!
PJs on! Ska precis hugga in på den här sena middagen. Tips till dig som vill skära ner på mejerier, byt ut ost mot kokosskivor i salladen#eatclean #paleo #foodie
Ingen choklad och ingen smörgåsgurka. Men jag var rätt nöjd med det här till middag ändå... Rucola, vitkål, aubergine, kyckling, kokosskivor och en dressing på olivolja, vitlök och citronsaft. Basilika såklart för att om det är någon som älskar kryddor så är det jag... Happy weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar