söndag 2 juni 2013

Laddar för en ny vecka

Vilken alldeles perfekt sommardag det har varit i dag. Barbent med solisar, stekande varmt i solen och lite skön bris i skuggan. En stor lemonad från Juiceverket och skönt parkhäng med min favoritkille. upload
Nu sitter jag och laddar för en ny vecka, en hektisk sådan där allt ska få plats. Jag ska jobba med en plåtning i morgon och sedan ska jag på jobbresa till både Sundsvall och Milano innan jobbveckan är slut. Puh! Noggrann planering krävs, med andra ord. Men kul ska det bli!

3 kommentarer:

  1. Danielle, tycker absolut att du ska skriva en paleo kost och träningsbok. Du är en grym inspiration!
    Skulle gärna vilja veta vad du tyckte om REN produkterna fu skrev om i våras.
    Tack igen för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du håller med! Vi får se vad som händer... REN-produkterna ska jag absolut skriva om - mitt absoluta favoritmärke!

      Radera
  2. Om du skriver en bok om paleo/ träning kommer nog många nli inspirerade att börja själva, dairy and glutenfree är så skönt för kroppen :)
    Vill gärna veta vad du tyckte om produktserien REN du skrev om i våras, kul om fu skrev en liten update :)

    Kram Christina

    SvaraRadera