lördag 20 november 2010

ANSWERS

Hoppas ni har en bra lördag! Själv funderar jag på att dra på nattbio och se Harry Potter (ahhh!) men vi får se. Tänkte plåta av ett par grejer jag vill visa er men det är hopplöst mörkt och jag gillar inte att använda blixt. Istället svarar jag på ett par frågor jag fick efter min Brazilian Blowout förra veckan. Undrar ni något annat kan ni bara fråga i kommentarerna!

Anonym: WOW! Vilken skillnad...vad kostar det? Kan man bara göra det på den salongen du gick till? Jättefint :)
Svar: Eller hur! Skillnaden är nästan overklig. Behandlingen kostar några tusenlappar, den salongen jag går till tar 2500 kronor för den men jag vet salonger där det kostar mer. Jag kan verkligen rekommendera Corinne&Friends, jag går alltid dit så det var därför jag valde att göra detta hos dem. Men behandlingen finns på flera ställen. Lista på salonger som har det hittar du här.

Lina: Shiiieeeet...vilken skillnad, det är knappt så man tror det. Hur länge håller det? Tänk att vakna upp med sånt hår vajre morgon dröm!
Svar: Jo, det är en dröm att vakna upp med perfekt hår varje morgon. Men framförallt att slippa stå i timmar och fixa det efter varje tvätt. Min frisör menar att behandlingen har maximal effekt i 12 till 16 veckor, sedan börjar det gradvis försvinna. Då gäller det också att man använder rätt produkter som inte sliter ner det protein som skyddar håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar