onsdag 3 november 2010

NOINSPOFORYOU

Bild 2010-11-03 kl. 17.06 #3
Usch, jag känner mig totalt oinspirerad denna vecka. Varje ord jag skriver (i jobbet) känns fel, det går trögt helt enkelt. Tur att jag åker till London nästa vecka, det finns inget som kickar i gång en hjärna som kört fast så bra som ett miljöombyte. Som tur är har jag ett säkert kort att ta till när allt bara känns glåmigt och tråkigt och grått. Jag tvättar ansiktet, kör på lite rosa rouge, målar ett tjockt streck med eyeliner och går loss med mascaran så det blir sådär jättemörkt. Sedan så borstar jag genom hela håret med torrschampo (för att få mer struktur) och sätter upp en knut (i dag en sned), virar någon hårslinga runt och säkrar med hårnålar. Voilá! Då känner jag mig lite, lite mer på gång... Har ni några superknep som ni tar till nu på hösten?

1 kommentar: