torsdag 18 november 2010

LONDONPART2

IMG_1316
Den finaste mannen i världen, här utanför vårt hotell iklädd födelsedagspresent - ursnygg jacka från Filippa K.
IMG_1282
Vi njöt av snygga utställningar på Tate Modern...
IMG_1289
... A fick födelsedagscupcake från Candy Cakes i Covent Garden...
IMG_1287
... Jag tog med ett ljus och sjöng en sång.
IMG_1299
En kväll åt vi japanskt i Notting Hill...
IMG_1301
... Jag åt HELA måltiden med pinnar, och jag har inte ens provat innan. Det var grymt av mig tycker jag.
IMG_1292
Hela London var fyllt med julpynt. Så fint.

Så där. Nu har ni fått min fulla rapport från London. Åh, vad jag älskar att minnas genom bilder. Och ja, jag mår mycket bättre i dag tackar som frågar. Sitter just nu i en bil på väg till Sandviken för jobb. Så vi hörs senare. Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar