fredag 12 november 2010

TRAVELBOTTLES

IMG_1249
Detta system, mina vänner, gör stor skillnad i resväskan...

På tal om att packa lätt... En grej som jag faktiskt har kört ett tag är att ha alla produkter i såna här små reseflaskor. De här slags grejerna tar ju plats och väger mycket så det är riktigt bra om man kan köpa ett par småflaskor och hälla över det man vill ha med sig. Nu kan jag ha med mig schampo, balsam, dagkräm, nattkräm, sminkborttagning, ansiktstvätt, borstrengöring och ansiktsvatten utan att behöva fylla halva resväskan. Mina småflaskor kommer från MAC, tidigare har jag använt billigare varianter från Åhléns men jag blev så himla trött på att de läckte hela tiden. Hoppas att de här håller måttet!

Annars har jag precis blivit klar med alla presenter. Tror jag? Shit, jag hoppas att jag inte har glömt något. Den största anledningen till att jag måste packa lite är ju att alla presenter ska med. Jag kanske har gått lite överstyr detta året, men vad tusan. Jag älskar födelsedagar, och jag älskar honom! Vad ska jag göra liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar