måndag 22 november 2010

WIPEITOFF

IMG_1396
Ett måndagstips så här i farten passar väl alldeles utmärkt? Jag flyger till Göteborg den här veckan med enbart handbagage och förbannande mig lite över att mängden vätska är så begränsad. Alla produkter hallå? Då kom jag ihåg mina wipes som jag haffade (två paket för fyra pund) i London på Boots. Riktigt bra att svepa över ansiktet när man är lat eller inte kan ta med sig den vanliga produktrutinen. Dessa är särskilt för känslig hy och ska ta bort ögonmejk också, men det har jag inte provat. Bra stapelvara att ha hemma!

På tal om Boots... Denna fantastiska kedja som finns i England. Jag blir som galen där inne och köper på mig korgar fyllda med bomullsrondeller, tops, rakblad, värktabletter, raklödder, hårprodukter, krämer... Bäst är den stora på Oxford Street. Boots är som mitt Ullared, jag kan inte hejda mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar