torsdag 25 november 2010

NEWSINFASHION

IMG_1428
Hela november har det trillat in inbjudningar till olika pressvisningar inför vårens mode- och inredningsnyheter. Och i princip alla gick av stapeln denna vecka. Hade jag tid att gå? Nej. Framförallt är jag ledsen att jag missade eventet på ROOM som var i dag, hade också varit kul att ta en sväng förbi Åhléns showroom. Gillar Åhléns mer och mer, tycker de klättrar snabbt i kedjornas rankning. Men några visningar äger rum nästa vecka så då ska jag se om jag kan ta en sväng...

Annars är jag tillbaka i Stockholm efter en tidig wake-up call och en långtråkig resemorgon. Det har ni säkert märkt på mig, ni som följer mig på Twitter. Fasen vad jag spammade innan. Men det är så himla tråkigt att resa själv, då får man sysselsätta sig bäst man kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar