fredag 26 november 2010

IMPORTANTUPDATE

Tja tja. Om det finns någon frilansare där ute som läser så vet ni - slutet på månaden betyder dags att fakturera. Vilket också betyder deadlines en masse. Alltså stressar jag med novembers två sista reportage, kommer behöva jobba ett par timmar i helgen tror jag.

På tal om något annat - ni kanske har märkt att min twitter-feed har försvunnit från högerspalten. Jag tog bort den då jag vill skilja bloggen och min twitter åt, anledningen är att jag vill vara lite mer personlig på twitter. Då känns det bättre att den inte ligger här. Missförstå mig rätt, jag är personlig på bloggen också men här skriver jag hellre om annat än detaljer i vardagen. Så om ni vill läsa min twitter får ni från och med nu följa den här. Skapa ett konto och börja följ alla ni gillar, det är typ den bästa plattformen som finns tycker jag. Bättre än bloggar, och tusen gånger roligare än Facebook. Join, join.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar